افضل توزيعة لينكس للاختراق


استعمل كالي لينكس احسن

لا لا استعمل باروت فكك من كالي لينكس مليان مشاكل وقرف باروت اكثر الهاكرز المشهورين بيستخدموة

لا ياعم فكك من دا كلو استعمل باك بوكس دا احسن توزيعه

فكك من دول كلهم يسطا دا توزيعة بلاك ارتش هيا احسن توزيعه دي مليانة ادوات
الموضوع

مفيش حاجه اسمها توزيعه احسن من توزيعه !
التوزيعه بتبقا حلوة بالنسبالك
انا ممكن اشوف كالي لينكس مش حلو .. ليه؟ لان جهازي مش عالي .. ممكن اشوف باك بوكس حلوة .. ليه ؟ لانها خفيفه ممكن اشوف باروت وحشه في الشكل بتاعها
المقارنة دي حسب رائي انا .. انا الي اختار
انت مينفعش تمشي ع رائي .. افرض انا قولت الكالي لينكس ممتاز
طبعا دا حسب اختياري انا جهازي عالي بقا وقولت ممتاز 
انت جهازك ضعيف
هتيجي تثبتو مش هتعرف تتعامل هتلاقيه بيعلق معاك وحاجه زفت
انا اما باجي احدد توزيعه انها افضل بحدد حسب رائي الشخصي مش رائي عام .. مينفعش يكون في رائي عام ان في توزيعه احلي من التانيه
انت الي تحدد اية احسن 
حسب السرعه .. الادوات .. ولو مهتم بالشكل يبقا حسب الشكل
كدا يعني
يعني من الاخر دي خلاصة التوزيعات الي جربتها
kali linux
ادواتها كتير بس محتاجه جهاز عالي عشان الواجهه بتاعتها ... انت ممكن تغير الواجهه
parrot
حلوة للاجهزة المتوسطه بس ك شكل مش حلوة يعني ان شايف ان التوزيعه كلها لون اخضر
backbox
حلوة فالسرعه والشكل بس ادواتها مش كتيرة .. انت ممكن تثبت الادوات الناقصه الي انت بتستخدمها
blackarch
مليانة ادوات وك سرعة محتاجه اجهزة متوسطه 
كـشغل مبتدائين ف الواجهه openbox يعني ع شغلها معظمة بالاوامر بالنسبة كـشكل هوا لون احمر واسود يعني مش مهتمين بالشكل
طيب دي احصائيه مني انا يعني من تجربتي للتوزيعات دي

يعني انا بحب اختار التوزيعه الي بتعتمد ع السرعه مش الي مليانه ادوات يعني انا عارف اني لو حتي سطبت توزيعة بلاك ارتش
مش هستخدم كل الادوات الي فيها يعني هيا لحد ناو فيها 1612 اداة وانا يعني صعب استخدم ال 1612 اداة يعني مش هقول مستحيل هوا يعتبر مستحيل
يعني متفكرش ان عشان بلاك ارتش فيها 1612 اداة معناها انها افضل توزيعه لا انا ممكن مثلا اشوف باك بوكس احسن منها عادي
.الفكرة كلها وجهة نظر مش اكتر


-------------------
كلمات دلالية
افضل توزيعة اختراق, افضل توزيعة اختراق الويفي, افضل توزيعة اختراق الشبكات, افضل توزيعة اختراق wifi, افضل توزيعة اختراق الوايرلس, افضل توزيعة اختراق الاجهزة, افضل توزيعة linux للاختراق, افضل توزيعة linux 2014 للاختراق, احسن توزيعة اختراق الويفي, افضل توزيعه اختبار اختراق, افضل توزيعه اختبار الاختراق, افضل توزيعة لاختبار الاختراق, افضل, توزيعه, للاختراق, اختراق, لينكس, هاك, هاكنج, linux, kali, kali linux, parrot, backbox, blackarch, openbox , 1612 اداة


اشترك في القناة ليصلك الجديد !!

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.